Detaljni izvedbeni plan

Akademska godina 2016. / 2017. Semestar Ljetni
Studij Diplomski sveučilišni studij psihologije Godina
studija
2.

I. OSNOVNI PODACI O PREDMETU

Naziv predmeta KOMUNIKACIJSKE I PROMIDŽBENE TEHNIKE
Kratica predmeta IZBD-33 Šifra predmeta 157448
Status predmeta Izborni ECTS bodovi 3
Preduvjeti za upis predmeta Nema
Ukupno opterećenje predmeta
Vrsta nastave Ukupno sati
Predavanja 15
Seminari 15
Vježbe 15
Mjesto i vrijeme održavanja nastave HKS – prema objavljenom rasporedu

II. NASTAVNO OSOBLJE

Nositelj predmeta
Ime i prezime Ivan Balabanić
Akademski stupanj Doktor znanosti Zvanje Docent
Kontakt e-mail ivan.balabanic@unicath.hr Telefon +385 (1) 3706 617
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu
Suradnici na predmetu
Ime i prezime Andreja Bratić
Akademski stupanj Diplomirani novinar Zvanje Predavač
Kontakt e-mail andrejabratic@gmail.com Telefon +385 (1) 098/831 651
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu

III. DETALJNI PODACI O PREDMETU

Jezik na kojem se nastava održava Hrvatski
Opis
predmeta

Ciljevi predmeta: Razumijevanje različitih vrsta komunikacije, usvajanje vještina i tehnika uspješne komunikacije, prepoznavanje i stvaranje promidžbenih alata.

Sadržaj predmeta: Definicija komunikacije. Korištenje verbalne i neverbalne komunikacije. Medijska pismenost. Definicija i metode komunikacijske strategije. Govorništvo. Stručnu temu prikazati razumljivom ljudima različitog porijekla, obrazovanja i dobi. Svaku nastavnu jedinicu će pratiti tematski povezani seminari i vježbe

Očekivani ishodi
učenja na razini
predmeta
Razlikovati oblike i vrste komunikacije; Identificirati prepreke za uspješnu komunikaciju; Kritički prosuđivati tuđe i vlastite komunikacijske tehnike i vještine; Identificirati skrivene promidžbene poruke; Procijeniti tuđu i vlastitu razinu medijske pismenosti; Pripremiti atraktivnu prezentaciju ili pisani tekst za široke mase neovisno o atraktivnosti teme; Voditi uspješnu i etički ispravnu komunikaciju; Analizirati javne nastupe; Sastaviti uspješnu komunikacijsku strategiju.
Literatura
Obvezna
  • Brajša, P. (2000). Umijeće razgovora. C.A.S.H. Pula, 2000.;
  • Lucas, S.E. (1998). The artof public speaking. New York: McGraw-Hill.
  • Pearson, J.C., Spitzberg, B.H. (1990). Interpersonal communication: concepts, components and contexts. Dubuque:Wm. C. Brown Publishers.
  • Pease, A. (2002). Govor tijela – Kako misli drugih ljudi mogu pročitati iz njihovih kretnji. Zagreb: AGM.
Dopunska
  • Chomsky, N.(2002). Mediji, propaganda i sistem. Zagreb: Biblioteka Što čitaš?.
  • Potter, W. J. (2001). Media Literacy. London: SAGE Publication.
  • Krizmanić, M. i Kolesarić V. (2005). Tolerancija u svakidašnjem životu – psihologija tolerancije. Jastrebarsko: Naklada Slap.
Način ispitivanja i ocjenjivanja
Polaže seDa Isključivo kontinuirano praćenje nastaveNe Ulazi u prosjekDa
Preduvjeti za dobivanje
potpisa i polaganje
završnog ispita
  • Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
  • Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave 
Način polaganja ispita
  • Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti
  • Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom ispitu je 50% točne riješenosti)
Način ocjenjivanja

Način stjecanja bodova:

1.Nastavne aktivnosti – 70% ocjene

  • seminarsko izlaganje – 20%
  • 1. kolokvij – 25%
  • 2. kolokvij – 25%

2.Završni pismeni ispit – 30 % ocjene

 

Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:

  • izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
  • vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
  • dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
  • dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
  • nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
Detaljan prikaz ocjenjivanja unutar Europskoga sustava za prijenos bodova
VRSTA AKTIVNOSTI ECTS bodovi - koeficijent
opterećenja studenata
UDIO
OCJENE

(%)
Pohađanje nastave 1.2
Seminarsko izlaganje 0.36 20
Kolokvij-međuispit 0.45 25
Kolokvij-međuispit 0.45 25
Ukupno tijekom nastave 2.46 70
Završni ispit 0.54 30
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) 3 100
Datumi kolokvija 8. i 15. termin nastave
Datumi ispitnih rokova Prema objavljenom rasporedu

IV. TJEDNI PLAN NASTAVE

Predavanja
Tjedan Tema
1. Uvodno predavanje – Komunikacijski procesi i oblici komunikacije
2. Ciljevi i načela komunikacije
3. Verbalna i neverbalna komunikacija
4. Interpersonalna komunikacija
5. Vještine i prepreke uspješne komunikacije
6. Tehnike aktivnog slušanja, kritičko slušanje i postavljanje pitanja
7. Javno govorenje, prezentacija i pisanje (znanstvenih radova i tekstova za medije)
8. Kolokvij 1; Medijska pismenost
9. Komunikacija u grupi
10. Empatija i asertivnost u komunikaciji
11. Rješavanje konflikta u komunikaciji
12. Promidžba u prodaji, politici i medijima općenito
13. Analiza javnih nastupa poznatih osoba
14. Komunikacija putem društvenih mreža
15. Kolokvij 2; Etika u komunikaciji
Seminari
Tjedan Tema
1. Seminar uz temu predavanja
2. Seminar uz temu predavanja
3. Seminar uz temu predavanja
4. Seminar uz temu predavanja
5. Seminar uz temu predavanja
6. Seminar uz temu predavanja
7. Seminar uz temu predavanja
8. Kolokvij 1; Seminar uz temu predavanja
9. Seminar uz temu predavanja
10. Seminar uz temu predavanja
11. Seminar uz temu predavanja
12. Seminar uz temu predavanja
13. Seminar uz temu predavanja
14. Seminar uz temu predavanja
15. Kolokvij 2; Seminar uz temu predavanja